بهترین لپ تاپ استوک بازار

بهترین لپ تاپ استوک بازار کدام است

خب رسیدیم به ماه مهر، ماه مهر چه ماهیه؟ ماهیه که بچه من خواهر من میخواد بره دانشگاه و یا بخواد بره مدرسه و یا خیلی ها دانشجو هستن و به واسطه کرونا اکثرا مدارس و دانشگاه ها شده کلاس های آنلاین، و لپ تاپ شده یک جنس بسیار ضروری و ما لپ تاپ ها رو با قیمت های مختلف میخوایم به شما پیشنهاد بدیم که بتونید نیازتون رو برطرف کنید و بهترین لپ تاپ استوک بازار را انتخاب کنید.

اگر تصمیم به خرید پرفروش ترین لپ تاپ استوک با کیفیت گرفته اید به شما قول میدهیم که از این انتخاب درست آن پشیمان نخواهید شد حالا باید در میان خرید لپ تاپ استوک یکی از بهترین ها را البته برای کار مورد نظر تان انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با یک سری از بهترین مدل های لپ تاپ استوک در بازار آشنا شویم.

لپ تاپ HP مدل ZBook 14

لپ تاپ HP مدل ZBook 14

قیمت حدود 8 تومان

با توجه به فناوری IPS-FHD و وزنی کمتر از 1.6 کیلوگرم و با وجود صفحه نمایش 14 اینچ بکار رفته در این لپ تاپ قیمت بسیار مناسبی می باشد که وزن ایده آل آن از همه مهمتر دلربایی میکند. لپ تاپ HP مدل ZBook 14 که دارای حافظه اصلی نیز می باشد از نوع HDD و با ظرفیت 500 گیگابایت گنجانده شده است که با این فضا و سرعت انتقال داده بسیار مطلوب می باشد. دیگر مشخصه لپ تاپ ها پردازنده آن می باشد که پردازنده اینتل Core i7-4600U به 8 گیگبایت رم DDR3 خود به تنهایی نشان دهنده یک لپ تاپ پرسرعت و آماده انجام هر گونه دستور العملی می باشد. باتری لیتیوم یونی 3 سلولی نیز از مشخصات این محصول است. خرید لپ تاپ استوک core i7 معمولا بهترین لپ تاپ استوک بازار می باشند.

لپ تاپ Dell مدل Precision M2800

لپ تاپ Dell مدل Precision M2800

قیمت: حدود 9 تومان

صفحه نمایش بزرگ همیشه لذت هر کاری را چندین برابر میکند حال چه بازی یا کارهای شخصی یا حسابرسی و یا … باشد. لپ تاپ Dell مدل Precision M2800 یکی از بهترین لپ تاپ استوک بازار نیز دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ می باشد که از فناوری NT-FHD کمک می‌گیرد. از مشخصات بارز این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Core i7-4810MQ در کنار 8 گیگابایت رم DDR3 اشاره کرد. همچنین پردازنده گرافیکی AMD W4170M که در این لپ تاپ گنجانده شده است سرعت دستگاه را تا مرز بی نهایت بالا برده و سرعت در اجرای برنامه ها را با یک چشم برهم زدن با دقت بالا انجام می دهد. وزن 2.5 کیلو گرم این دستگاه شاید در لحظه اول کمی سنگین باشد اما کاربر امکانات عالی بکار رفته در این لپ تاپ این سنگینی را صرف نظر میکند. باطری لیتیوم یونی ۹ سلولی بکار رفته در این محصول بسیار مناسب می باشد.

لپ تاپ Lenovo مدل Ideapad Z5170

لپ تاپ Lenovo مدل Ideapad Z5170

قیمت: حدود 10 تومان

یکی از امکاناتی که کاربر برایش در اولویت قرار دارد این است که فضای کافی برای نگهداری اطلاعات شخصی از جمله عکس و فیلم و… را داشته باشد و از آنجایی که این لپ تاپ دارای یک ترابایت حافظه اصلی است این آرامش و اطمینان خاطری که به کاربر می دهد فوق‌العاده است همچنین ۸ گیگابایت رم DDR3 را داراست که این هم باعث سرعت هر چه بیشتر اطلاعات بر روی آن حافظه است.

یکی از دلایل اصلی که باعث شده وزن این لپ تاپ لنوو به 2.5 کیلوگرم که به نسبت شاید برای بعضی از کاربران زیاد باشد صفحه نمایش آن است که 15.6 اینچ بزرگ دارد که این هم به نوبه خود بسیار مطلوب می باشد. باتری ۴ سلولی لیتیوم یونی را داراست و پردازنده اینتل Core i7-5500U کارت گرافیکی AMD Dadeon R9 M375 از ویژگی های اصلی و نکات برجسته این لپ تاپ بشمار می آید که برای افرادی که با لپ تاپ اشنایی دارند همین مشخصات به تنهایی رضایت کننده است و شاهد یک لپتاپ Lenovo مدل Ideapad Z5170 با کارایی بالایی هستیم که به جرئت میتوان گفت یکی از باریک‌ترین مدل های و بهترین لپ تاپ استوک بازار است.

لپ تاپ Asus مدل K541UJ

لپ تاپ Asus مدل K541UJ

قیمت: حدود 11 تومان

وزن 2 کیلوگرمی این لپتاپ Asus مدل K541UJ و صفحه نمایش 15.6 اینچ بکار رفته در این دستگاه شاهد این هستیم که هم از صفحه نمایش بزرگ برخوردار هستیم و هم وزن ایده آن برای جابجایی بسیار مناسب می باشد که لپ تاپ استوک اداری هم به شمار می آید ولی این نکته را فراموش نکنیم که قیمت برند ایسوس همیشه در مقایسه با سایر برندها بالاتر است و حتی نسبت به لنوو و اچ پی نیز در هر حالت قیمت بالاتری دارد و شما اگر جنس asus را انتخاب کنید همیشه باید مبلغ بالاتری را پرداخت کنید.

پردازنده اینتل Core i7-7200U با یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 920MX دارای 2 گیگابایت حافظه می باشد تا هشت گیگابایت رم DDR4 آن سرعت نور را در لحظه انتقال اطلاعات با چشم خود ببینید بر پایه همین مشخصات است که شاهد یک لپ تاپ غول پیکر هستیم اما باید صداقت را درباره باطری ان داشته باشیم که لیتیوم یونی 3 سلولی ان شاند چندان رضایت بخش نباشد آن هم فقط در مواقعی است که دسترسی به برق نداشته باشید.

اجناس استوک

اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید بهترین لپ تاپ استوک بازار ندارید و یا حتی از جنس قطعات اصلی تشکیل شده ان تردید دارید و یا احساس می کنید که احتمالا این جنس مستقیم برای کشور ایران تولید شده باشد و برای اینکه قیمت کمتری داشته باشد شاید از اجناس با کیفیت در ان بکار نرفته باشد همیشه و در هر حال لپ تاپ استوک همه این جوانب مهم را پوشانده و جنس های استوک در اینگونه مواقع می توانند بسیار عالی عمل کنند و جایگزین خوبی برای جنس نو با قیمت گزاف باشند. فراموش نشود که معمولا بهترین لپ تاپ استوک بازار از دسته خرید لپ تاپ استوک صنعتی انتخاب می شوند و یه جورایی به هم ربط دارند.

همانگونه که میدانید باید عرض کنیم که هر چقدر هزینه کنید به همان اندازه هم باید از لپ تاپ یا هر وسیله ای دیگر انتظار کار داشته باشید، این مساله نه تنها در مورد لپ تاپ بلکه در همه زمینه های دیگر نیز صدق میکند. و ما لپ تاپ ها را بر اساس برند و قیمت مشخص میکنیم چون قیمت اولین یا دومین نکته ای است که کاربر در موردش برایش سؤال پیش می اید و ما در اینجا با کمک همدیگر می خواهیم انواع لپ تاپ ها در برندهای مختلف با توجه به بودجه ای که شما برای یک لپ تاپ دست دوم در نظر گرفته اید را با هم مقایسه کنیم و بهترین لپ تاپ استوک بازار را خریداری کنید و انتخاب بجا و صحیح داشته باشید.

و در ادامه نیز به چند ویژگی قطعات لپ تاپ ها می پردازیم

خصوصيات حافظه ها

نوشتن / خواندن Read / Write

آدرس پذيري Addressing

دستيابي و زمان دستيابي Accessibility

ظرفيت Capacity

نرخ انتقال Transfer rate

حافظه ها براساس نحوه قرارگيري سخت‌افزار به دو نوع تقسيم مي شوند:

حافظه هاي درون ماشين

حافظه هاي بيرون ماشين

خصوصيات حافظه ها

حافظه هاي مغناطيسي :

  • ديسكت ها Diskettes (floppy disks)
  • هارد ديسك (ديسك سخت) Hard disks
  • ديسك هاي پرظرفيت High-capacity floppy disks
  • كاتريج حافظه Disk cartridges
  • نوار مغناطيسي Magnetic tape

حافظه هاي مغناطيسي

فلاپي ديسك ها

اين ديسك ها نيز يكي از انواع حافظه هاي مغناطيسي هستند و به عنوان وسيله اي براي انتقال اطلاعات از يك كامپيوتر به كامپيوتر ديگر و يا ذخيره سازي اطلاعات (پشتيبان) مورد استفاده قرار مي گيرند. لازم به ذكر است كه اين حافظه ها داراي انواع 5.25 و 3.5 اينچ مي باشند.

فلاپي ديسك ها

ديسك سخت (هارد ديسك)

این دیسکی که در اینجا به معرفی آن می پردازیم ديسك سخت یا همان هارد دیسک می باشد که به نوعی حافظه ای بسیار ضروری به حساب می اید که در لپ تاپ هی استوک امروزی بسیار پر کاربرد است. اين دیسک سخت شامل صفحاتی بسیار کاربردی در داخل آن است که بر روی محوری مستحکم قرار گرفته شده اند و توسط هدهاي که دارد نوشتن و خواندن امكان ضبط و برگرداندن هر گونه اطلاعات طبقه‌بندی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هارد ديسك ها نسبت به حافظه هاي نرم (فلاپي) از نظر كارایي در جايگاه بالاتري قرار دارند با این حساب ما به این نتیجه روبرویی میرسیم که (سرعت چرخش صفحات = دسترسي و فضاي ذخيره بيشتر) را  در اختیار کاربران قرار میدهد.

هارد ديسك

هارد ديسك سخت

حافظه هاي نوري، بهترین لپ تاپ استوک بازار

  • ديسك هاي فشرده فقط خواندني

Compact Disk Read-Only Memory (CD-ROM)

  • دي وي دي هاي فقط خواندني

Digital Video Disk Read-Only Memory(DVD-ROM)

  • ديسك هاي فشرده قابل ضبط

CD-Recordable (CD-R)

  • ديسك هاي فشرده قابل ضبط مجدد

CD-Rewritable (CD-RW)

  • ديسك هاي فشرده عكس

PhotoCD

حافظه هاي نوري

سایر پست ها

1 دیدگاه در “بهترین لپ تاپ استوک بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟