بهترین هارد اکسترنال در سال 2022

با بهترین هارد دیسک های خارجی موجود امروزی از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و همه چیز را ایمن نگه دارید.

بهترین هارد اکسترنال و بهترین SSD های خارجی (درایوهای حالت جامد) ابزار بسیار مهمی برای هر کسی است که با فایل های دیجیتال سروکار دارد، به خصوص که فایل های تصویری و ویدیویی بزرگتر و بزرگتر می شوند. به همین دلیل است که ما این راهنما را بهترین گزینه ها در مورد هارد دیسک های خارجی بزرگتر و SSD های کوچکتر اما سریعتر ساخته ایم.

درست است که ارزش کار خلاقان در خلاقیت و مهارت‌های طراحی آن نهفته است، اما اگر نتوانند فایل‌ها و دارایی‌ها را به راحتی، کارآمد و ایمن ذخیره، اشتراک‌گذاری، انتقال و پشتیبان‌گیری کنند، تمام اینها فایده ندارد. حقیقت این است که لپ تاپ شما ممکن است دزدیده شود، آسیب ببیند یا به سادگی از کار بیفتد. و بهترین هارد اکسترنال و بهترین SSD های اکسترنال می توانند آرامش خاطر را فراهم کنند و در صورت وقوع بدترین اتفاق، با خیال راحت فایل های شما را ایمن کنند.

برای مشاهده خرید لپ تاپ استوک 14 اینچ می توانید کلیک کنید.

برای اینکه انتخاب بهترین هارد اکسترنال یا بهترین SSD های خارجی را برای شما آسان تر کنیم، ما مجموعه ای از گزینه های مورد علاقه خود را برای رایانه های شخصی و مک انتخاب کرده ایم.

در همین حال، اگر به‌دنبال لپ تاپی مخصوص بازی هستید، به راهنمای ما در مورد بهترین SSD برای PS5 مراجعه کنید و به یاد داشته باشید که می‌توانید از فایل‌ها با بهترین فضای ذخیره‌سازی ابری نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. در لپ تاپ استوک به احتمال زیاد به دستگاه مورد نظر خود خواهید رسید.

1- هارد اکسترنال Western Digital Elements

با سرعت انتقال فوق سریع، ظرفیت عظیم و قیمت مقرون به صرفه، ما این لپتاپ را از WD به عنوان بهترین هارد اکسترنال برای اکثر افراد امروزی ارزیابی می کنیم. این دستگاه با جدیدترین دستگاه‌های USB 3.0 سازگار است و همچنین با لپ تاپ های USB 2.0 سازگار است. هنگامی که به پورت USB 3.0 متصل می شود، سرعت انتقال داده فوق‌العاده سریع تا 6 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. در استفاده از آن به طور مداوم قابل اعتماد است و بسته به مبلغی که پرداخت می کنید، ظرفیت آن تا 18 ترابایت گسترده است. این می تواند گران شود، اما از نظر هزینه به ازای هر سل، هنوز هم ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد.

این هارد دیسک برای ویندوز از پیش فرمت شده است، اما فرمت مجدد آن برای کاربران مک به اندازه کافی آسان است. و در حالی که ویژگی های هوشمندانه زیادی ندارد، اما کار را به خوبی و با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد. البته توجه داشته باشید که نرم‌افزار پشتیبان در این درایو گنجانده نشده است. بنابراین اگر این چیزی است که به آن نیاز دارید، ممکن است گزینه بعدی را در لیست ما ترجیح دهید.

هارد اکسترنال Western Digital Elements

2- هارد اکسترنال Samsung T7 Touch

اگر گیگا بایت فایل تصویری یا ویدیویی بزرگ دارید و نمی‌خواهید در تماشای نوار پیشرفت با سرعتی سرد در امتداد خزیدن گیر کنید، سرعت می‌تواند بسیار مهم باشد. این زمانی است که یک SSD گزینه هوشمند روی یک هارد دیسک خارجی است. آنها گران‌تر هستند، اما بسیار سریع تر. و Samsung T7 Touch یک گزینه با ارزش عالی است، با امتیاز اضافی امنیت اثر انگشت (این تفاوت با Samsung T7 استاندارد است)

اسکنر اثر انگشت داخلی با رمزگذاری AES 265 بیتی پشتیبان‌گیری می‌شود و پس از تنظیم آن، هیچ‌کس به جز شما نمی‌تواند به فایل‌های شما دسترسی داشته باشد. در صورت تمایل می توانید از محافظت از رمز عبور نیز استفاده کنید. می‌توانید ویدیوی 4K را مستقیماً روی T7 بارگیری، ویرایش و ذخیره کنید، چیزی که با هارد دیسک USB می‌تواند به طرز دردناکی کند شود. می‌توانید برنامه‌ها را روی آن نصب کنید، و حتی اگر بخواهید می‌توانید کل سیستم عامل جایگزین را با سرعت کامل از روی آن اجرا کنید.

ما از زمان بررسی سامسونگ T3 در سال‌ها پیش تحت تأثیر این طیف از SSDهای سامسونگ قرار گرفته‌ایم. مانند درایوهای قبلی در این محدوده، T7 جمع و جور، سبک و مستحکم است و دارای محفظه آلومینیومی مقاوم در برابر ضربه است که به این معنی است که می تواند در برابر افت تا دو متر مقاومت کند. T5 هنوز به طور گسترده در دسترس است، اما T7 دو برابر سریعتر است، با سرعت خواندن/نوشتن تا 1050 مگابایت بر ثانیه و 1000 مگابایت بر ثانیه. و ما تخفیف‌های بسیار خوبی را در Samsung T7 دیده‌ایم، بنابراین اگر می‌خواهید در یکی از بهترین SSD‌های موجود صرفه‌جویی زیادی کنید، وارد آن شوید.

هارد اکسترنال Samsung T7 Touch

3- هارد اکسترنال مقاوم ADATA HD710 Pro

اگر در حال بردن هارد دیسک خود به بیرون از منزل هستید، همانطور که ممکن است مثلاً در یک عکاسی انجام دهید، چیزی به اندازه کافی ناهموار برای زنده ماندن در سفر می خواهید، به خصوص اگر شرایط آب و هوا مساعد نباشد. در این صورت، ما ADATA HD710 Pro را توصیه می کنیم.

با سه لایه فناوری ضد شوک درجه نظامی، می تواند در برابر سقوط از ارتفاع تا 1.5 متر مقاومت کند. دارای استاندارد IP68 است که در برابر گرد و غبار و شن محافظت می کند و تا حدی ضد آب است که می تواند 60 دقیقه زیر آب را در عمق 2 متری مقاومت کند. همچنین دارای یک پوشش ضد آب و مجهز به سنسور شوک است. بنابراین اگر در حین انتقال داده لرزش های بزرگ تشخیص داده شود، یک LED قرمز روشن می شود تا به شما هشدار دهد و دستگاه به طور خودکار مکانیسم های حفاظتی داخلی را برای محافظت از داده های شما فعال می کند.

همچنین خوب و سریع است، سرعت انتقال تا 5 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد و ظرفیت آن تا 5 ترابایت می رسد. و در حالی که ظاهر استتار ممکن است برای همه مناسب نباشد، وقتی صحبت از استحکام به میان می‌آید، ظرافت بیشتری پیدا نمی‌کنید.

هارد اکسترنال مقاوم ADATA HD710 Pro

4- هارد اکسترنال SanDisk Professional G-Drive Pro

آیا نمی خواهید در مورد فرمت مجدد هارد دیسک برای استفاده در مک خود مشکلی ایجاد کنید؟ این هارد دیسک SanDisk آماده Mac است و می توانید آن را برای کار با هر رایانه شخصی نیز فرمت کنید. فراتر از آن، شما می توانید ظرفیت های چشم نواز را انتخاب کنید: حداکثر 20 ترابایت. یک طراحی زیبا و تمیز آلومینیومی وجود دارد. و شما USB-C به همراه دو پورت Thunderbolt دریافت می کنید. در واقع، اگر به دنبال یک هارد دیسک اکسترنال عظیم برای کار هستید، این یک گزینه عالی برای خلاقان دیجیتال است.

اما هشدار داده شود، اگر به دنبال یک هارد دیسک کوچک زیبا و قابل حمل هستید، G-Drive Pro اینطور نیست. فرقی نمی‌کند نسخه 4 ترابایتی یا 18 ترابایتی را انتخاب کنید، قاب فلزی بزرگ چیزی شبیه به یک هیولا است. این واقعیت که شما می‌توانید تا شش عدد را با هم زنجیر کنید، به شما می‌گوید که این هدف برای حرفه‌ای‌هایی است که حجم زیادی کار دیجیتالی ایجاد می‌کنند.

با پورت‌های Thunderbolt، می‌توانید از دوشاخه برق موجود استفاده کنید یا فقط می‌توانید به Mac/PC خود وصل کنید و از این طریق روشن کنید. این امکان کمی قابل حمل بودن را فراهم می‌کند، اما این به هیچ وجه گزینه‌ای برای برداشتن و رفتن نیست.

هارد اکسترنال SanDisk Professional G-Drive Pro

5- SSD سامسونگ T5

همانطور که از نام انتظار دارید، Samsung T5 مدل قدیمی‌تری نسبت به Samsung T7 Touch است و به این ترتیب سرعت انتقال آن تقریباً نیمی از آن است و اسکنر اثر انگشت را دریافت نمی‌کنید. با این حال، اگر بتوانید یکی را با قیمت بسیار ارزان‌تری تهیه کنید، ممکن است ارزش دیدن را داشته باشد.

دلیلش این است که شما همچنان همان کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان بالا، همان رمزگذاری AES 256 بیتی و همان حفاظت رمز عبور را دریافت می‌کنید. به‌علاوه، حتی کوچک‌تر و سبک‌تر است (با ابعاد 5.7 x 1 x 7.4 سانتی‌متر و 51 گرم). بنابراین اگر برای حرکت به یک SSD خارجی نیاز دارید و هر ذره فضای چمدان برای شما ارزشمند است، ممکن است این مورد نیز مورد توجه قرار گیرد.

معتبرترین برند لپ تاپ را می توان به LENOVO اختصاص داد که برای مشاهده برترین آن ها می توانید صفحه خرید لپ تاپ استوک لنوو را ببینید.

سایر پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟