راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

بازی های سنگین نیازمند گرافیک قدرتمند

راهنمای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ به شما کمک میکند تا انتخاب درست را تجربه کنید و بهترین لپ تاپ گیمینگ را خریداری کنید. لپ تاپ ها دستگاه هایی هستند که کاربران برای کارهای گوناگونی از آن استفاده های شخصی و کاری از ان می کنند از جمله کارهای مهندسی، کارهای گرافیکی، کارهای محاسباتی و حسابداری های دقیق، انجام پروژه های با طراحی عکس و فیلم سه بعدی در سطح سینمایی، انجام کارهای شخصی و ساده خانگی و… کاربرد دارند که در این میان کارهای زیاد و متفاوت بازی است که امروزه جوانان ما به آن میپردازند و به‌طوری اوقات فراغت خود را با آن می گذرانند. که این بازی ها یکسری ساده هستند و اکثر کامپیوترها از عهده آن بر می آیند ولی یکسری بازی ها هستند که نیازمند سرعت بالا در کامپیوتر و همچنین پردازش دقیق و سریع و بدون مکث را خواهان هستند که در این بین اکثر بازی های روز دنیا نیز از همین دسته می باشند.

بازی هایی مانند کالاف دیوتی، جی تی آ، پابجی، SNIPER ،HITMAN و… که اگر گرافیک خوب و فن قوی برای خنک کردن اجزای ریز کاربردی در آن نباشد کامپیوتر در طول زمان ذوب می شود. بازی های که امروزه اکثر مردم به آن روی آورده اند نیازمند گرافیک بالا مانند گرافیک GEFORCE GTX 165 می باشند در کنار آن باید بهترین cpu را داشته باشد. ما در اینجا تمام سعی خود را میکنیم که یک نوشته خوب در مورد راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ را ارائه دهیم تا کاربران در نهایت به یک انتخاب درست در مورد لپ تاپ های گیمینگ داشته باشند.

بازی های سنگین نیازمند گرافیک قدرتمند

نکات لازم، راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

برای آسان کاری در هنگام خرید، ما راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ را برای مشتریان عزیز دسته بندی کرده ایم که ما بر این اساس می توانیم لپ تاپ خود را با توجه به نیاز شخصی برطرف کرد. ما در اینجا به دو فاکتور عمومی و تخصصی پرداخته ایم که فاکتور عمومی نکاتی مانند نیازهای کاری و ابعاد، هزینه و… را شامل میشود و در همین حال فاکتورهای تخصصی کارت حافظه و کارت گرافیک، پردازنده و از این دسته را شامل میشود. پس در مرحله اول باید نوع انتخاب لپ تاپ را بر اساس نیاز خود انتخاب کنیم بعد وارد مرحله بعدی شویم که طبق نیاز کار ما کدام لپ تاپ مناسب است. در همین راستا هم سایت رایان مارکت بانه مقاله های مختلفی را در اختیار مشتریان برای انتخاب لپ تاپ لازم مورد نظر قرار داده است که میتوانید از ان ها استفاده کنید همچنین می توانید مشاوره تلفنی و حضوری نیز داشته باشید.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ مورد نظر

اولین گزینه در هنگام راهنمای خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ گیمینگ مشخص کردن نیاز کاربر است چون ممکن است یک لپ تاپ برای دوست شما یکی از بهترین لپ تاپ ها باشد و بهترین استفاده ها را از آن ببرد ولی برای شما نتواند آن کارهایی که شما از دستگاه انتظار دارید را نتواند برآورده کند که این مساله در حق نیمتواند نقص این لپ تاپ به حساب آورد بلکه می توان گفت که برآورنده نیاز شما نیست که این مسئله کاملا شخصی است و باید به راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ توجه کنید.

با ذکر مثال عرض میکنیم که مثلا یک لپ تاپ معمولی شاید نتواند بازی مورد نظر شما را اجرا کند و یا اینکه در هنگام بازی شما را به بیرون پرت کند یا اینکه با مکث های زیاد در هنگام بازی شما را از لپ تاپ متنفر کند، در حالی که همین دستگاه برای یک شخص دیگر که کارهای شخصی و معمولی روزانه و تماشای فیلم و عکس و تایپ کردن های شخصی را انجام می دهد مسلما بسیار مورد پسند است پس نتیجه میگیریم که در مرحله اول انتخاب یک لپ تاپ مناسب و درخور کارایی ما حرف اول را میزند.

لپ تاپ با مشخصات معمولی و پردازنده ای ضعیف مسلما جوابگوی بازی هایی سنگین با سرعت عمل بالا و گرافیک بالا را نمیتواند اجرا کند و از عهده آن بر نمی آید و اگر هم اجرا شود یقینا در هنگام کار اعصاب شما را بهم ریخته و مورد پسند نخواهد بود و همچنین یک پردازنده قوی با سطح گرافیک بالا برای کارهای ساده اصلا نیاز هم نیست، چون همان پردازنده متوسط از عهده چنین کار های ساده بر می آید.

بنابراین بهترین لپ تاپ مخصوص بازی باید پردازنده‌ی گرافیکی پرتوانی را داشته باشد این اولین انتخاب است و وقتی که اولین انتخاب را به درستی انجام داد سراغ کیفیت بهتر نمایشگر و رم بیشتر و پردازنده مرکزی قدرتمندتر برود. در ضمن از همه اینها مهمتر دلایل داغ شدن لپ تاپ را باید بررسی کنید و لپ تاپ نباید بیش از حد حرارت تولید کند و داغ شود و رفع مشکل داغ شدن لپ تاپ را خوانده و اجرا کنید.

لپ تاپ مورد نظر

صفحه نمایش لپ تاپ بازی

یکی از مواردی که کاربر در هنگام بازی کردن به آن خیلی توجه می کند کیفیت صفحه نمایش می باشد که خود به تنهای کیفیت صفحه نمایش می تواند لذت بازی کردن را چندین برابر کند بنابراین لذت های بیشتر را با رعایت کردن و خواندن راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ بیشتر کنید.. که خوشبختانه لپ تاپ های گیمینگ از صفحه نمایش بالایی برخوردار هستند. صفحه نمایشی با رزولوشن Full HD و یا 4K در لپ تاپ هایی برای بازی بسیار مورد توجه است. رفرش ریت صفحه نمایش نیز برای ان دسته از افرادی که اوقات فراغت خود را به بازی مشغول میکنند در درجه ای بالایی قرار دارد. به طوری که اهمیت آن به اندازه کیفیت صفحه نمایش هم میرسد. باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام بازی سرعت رفرش فریم در لپ تاپ های گیمینگ بسیار زیاد است و این نرخ فریم به صفحه نمایشی نیازمند است تا خود را بروزرسانی کند. سرعت رفرش در صفحه نمایش باعث می شود که شما در هنگام سرعت گرفتن بازی تصاویر را از دست نداده و با همان تصویر واقعی لحظه اول به بازی خود ادامه دهید.

صفحه نمایش لپ تاپ بازی

صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های گیمینگ

در کنار تمامی مواردی که در بالا در مورد راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ عرض کردیم بعد از انتخاب صحیح کیفیت صفحه نمایش به اندازه صفحه نمایشگر نیز می پردازیم که دو سایز که اکثرا این دو سایز برای صفحه نمایش بازی انتخاب می شوند.

صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های گیمینگ

اندازه نمایشگر لپ تاپ گیمینگ

نمایشگر 15.6 اینچ و 17.3 اینچ اندازه استاندارد می باشند هر چند ناگفته نماند که سایز های دیگر نیز تولید شده اند ولی این دو سایز بسیار مورد توجه قرار میگیرند و مسلما هر چند صفحه نمایش بزرگتر باشد بیشتر مورد تایید است ولی این مورد کاملا یک گزینه شخصی به حساب می آید چون هر چقدر که اندازه صفحه نمایشگر بزرگتر باشد ما نیز باید انتظار وزن بیشتر لپ تاپ باشیم و برای حمل و نقل نیز کمی برای بعضی از کاربر ها شاید اذیت کننده باشد و باید در هنگام راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ به ان اشاره کرد تا انتخاب اصلح را از فروشگاه رایان مارکت داشته باشیم.

سایر پست ها

1 دیدگاه در “راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟